Ρεβίθια πλούσια σε θρεπτική αξία

Chickpeas

Τα ρεβίθια αποτελούν μια από τις καλύτερες φυτικές πηγές πρωτεϊνης μεγάλης βιολογικής αξίας. Οι πρωτεϊνες του περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός και κυρίως το αμινοξύ μεθειονίνη, που τα κατατάσσει στις πλήρεις πρωτεϊνες.

Είναι πλούσια πηγή υδατανθράκων, φυτικών ινών, φολικού οξέος, μετάλλων και βιταμινών. Τα ρεβύθια αποτελούν πολύ καλή πηγή πρόσληψης ασβεστίου και μαγνησίου. Το ασβέστιο τους όμως βρίσκεται κατά 70% στη φλούδα τους, γι’αυτό το λόγο δεν συνίσταται να καταναλώνονται αποφλοιωμένα. 

Υπάρχουν πάρα πολύ τρόποι για να εντάξεις στη διατροφή σου αυτήν την υπέροχη τροφή. Εδώ σου προτείνουμε μια νόστιμη, εύκολη και δροσερή σαλάτα που δεν απαιτεί ιδιαίτερες μαγειρικές ικανότητες για να την πετύχεις. Απλά αφιέρωσε συνειδητά λίγο από τον χρόνο της ημέρας σου να επιλέξεις τα υλικά που θα χρησιμοποιήσεις και να ετοιμάσεις την τροφή που θα σου δώσει ενέργεια και υγεία.

Ρεβίθια σε δροσερή σαλάτα

Μουλιάζουμε από το προηγούμενο βράδυ τα ρεβίθια. Το πρωί τα βράζουμε σε νερό μέχρι να μαλακώσουν, αλλά να μη λιώσουν. Τα στραγγίζουμε και τα αφήνουμε να κρυώσουν.

Βράζουμε καστανό ρύζι (προσωπική επιλογή του καθενός τι ρύζι θα χρησιμοποιήσει) και το αφήνουμε επίσης να κρυώσει.

Ψιλοκόβουμε ντομάτες, αγγούρια, πιπεριές (κόκκινες, πράσινες, ό,τι υπάρχει στο ψυγείο…), κρεμμυδάκι φρέσκο, μπόλικο δυόσμο. Προσθέτουμε κάππαρη αν θέλουμε και για όποιον αρέσουν τα καυτερά, ψιλοκομμένη καυτερή πιπεριά.

Όταν κρυώσουν τα ρεβίθια και το ρύζι τα ανακατεύουμε μαζί με τα υπόλοιπα υλικά. Φτιάχνουμε ένα dressing από ελαιόλαδο και lime και το περιχύνουμε. Προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι και ανακατεύουμε.

Πανέτοιμο, πεντανόστιμο φαγητό που θα σε κρατήσει χορτάτο και γεμάτο ενέργεια για πολλές ώρες! Δοκίμασε το!

Author
Enjoy Practice

Enjoy Practice

Popular Post